facebook

Veelgestelde vragen Picknick on tour

Picknick-manden-36

Algemeen (voor particulieren)

In de store locator (Verkoop/verhuur) kun je eenvoudig door een plaats of postcode in te vullen de dichtstbijzijnde dealer vinden. (functie nog niet beschikbaar)

Retourneren van je aankoop loopt altijd via de dealer waar het product aangekocht is.

Algemeen (voor dealers)

Wil je Picknickontour dealer worden? Vul dan het registratieformulier in en binnen 24 uur (op werkdagen) nemen we contact met je op. Na aanmelding voorzien we je van inloggegevens om toegang te krijgen tot onze webshop. Zodra je ingelogd bent zijn de getoonde prijzen de nettoprijzen.

Wil je een afspraak maken met een van onze accountmanagers? Neem dan gerust contact met ons op via +31 (0)413321936 of stuur een e-mail naar info@picknickontour.nl

Bestellen

Een bestelling plaatsen kan door middel van het uitvoeren van de volgende eenvoudige stappen:

  1. Log in op onze website.
  2. Selecteer de artikelen en voer het gewenste aantal in.
  3. Doorloop de aangegeven stappen en plaats de artikelen in je winkelmand.
  4. Controleer de bestelling en plaats je bestelling.
  5. Je ontvangt een bevestigingsmail

Ja, laat dit ons dan binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling weten. Wij doen dan onze uiterste best deze nog aan te wijzigen. Hiervoor is echter geen garantie, na het verlopen van dit termijn worden eventuele gemaakte kosten in rekening gebracht.

Wanneer er een beschadigd of verkeerd product bij je bestelling zit, of wanneer er een artikel ontbreekt, laat het ons dan weten via info@picknickontour.nl. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een passende oplossing!

Wij maken het je graag zo gemakkelijk mogelijk om bij ons te bestellen. Betalen kan via:

  • Op rekening. Elke bestelling die bij ons wordt gedaan staat op rekening. Dit betekent dat je na de bestelling een factuur ontvangt per mail. Betalingen dienen binnen 14 dagen na de factuurdatum voldaan te worden.

Prijzen

Eenmaal ingelogd zijn al onze prijzen in euro’s exclusief btw en gelden tot nader order. Wijzigingen kunnen zonder voorafgaande mededeling worden aangebracht. Hoewel er de uiterste zorg wordt besteed aan de betrouwbaarheid en de actualiteit van de gegevens op de website, kunnen hier onjuistheden in voorkomen. Picknickontour aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor onjuistheden en onvolledigheden van de informatie en prijzen op de website www.picknickontour.nl

Prijzen zijn in principe vermeld op de website, maar kunnen eventueel worden gebaseerd op de omvang van de te leveren goederen. Neem contact op via info@picknickontour.nl voor meer informatie.

Neem even contact met ons op via finance@picknickontour.nl, dan kijken wij even met je mee naar wat er mis is gegaan.

Bij ons krijg je standaard een factuur in je mail na het plaatsen van een bestelling. Wanneer je deze niet meer terug kunt vinden, kun je altijd even contact met ons opnemen zodat de factuur nogmaals toegestuurd wordt.

Verzending & levertijd

Onze producten worden verzonden via MyParcel €7,95 per pakket (bezorging binnen 5 dagen)

Bovengenoemde levertijd is vrijblijvend en indicatief.

Afhankelijk van de grootte van de bestelling, is het mogelijk dat deze in gedeeltes wordt geleverd.

Nee, wij leveren niet op postbusadressen

Wanneer de bestelling is aangemeld bij MyParcel, ontvang je een track & trace code via de mail. Met deze link is het mogelijk de status van de bestelling te volgen.

Ons streven is levering binnen 5 dagen. Door verschillende factoren intern en extern is een vertraging niet altijd te voorkomen. De genoemde levertijd is een indicatie. Waarschijnlijk hebben wij of MyParcel een kleine vertraging opgelopen en is de bestelling naar je onderweg. Bekijk voor meer informatie over je bestelling de track & trace code of neem even persoonlijk contact met ons op.

Ja, laat dit ons dan binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling weten. Wij doen dan onze uiterste best deze nog aan te wijzigen. Hiervoor is echter geen garantie, na het verlopen van dit termijn worden eventuele gemaakte kosten in rekening gebracht.

Wij versturen je order binnen 5 dagen, uitzonderingen daargelaten. Bij iedere bestelling ontvang je een orderbevestiging via de mail. Zodra de bestelling onderweg is, ontvang je een mail met de track & trace code.

De verzendtijd bedraagt standaard 1 tot 2 werkdagen naar één adres binnen de NL. Verzending binnen Nederland verloopt via MyParcel. Voor een Express levering kun je contact opnemen met ons via info@picknickontour.nl zodat we samen naar de mogelijkheden kunnen kijken.

De bezorgkosten zijn €7,95 per pakket voor verzending binnen NL Vanaf een orderwaarde boven de €1000,- hanteert Picknickontour geen verzendkosten voor levering op 1 adres in Nederland. De verzendkosten worden aangegeven bij het plaatsen van de bestelling in de webshop. Voor verzending naar andere landen binnen de EU kun je contact opnemen met info@picknickontour.nl.

Zodra de order is verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met de track en trace gegevens.

Bezorging is mogelijk in alle landen die onder de Europese Unie (EU) vallen.

Garantie

Dat lossen we zo snel mogelijk op. Neem contact op via info@picknickontour.nl of bel naar +31 (0)413321936.

De standaard reclamatietermijn is drie maanden. Je reclamatie zal worden beoordeeld en wanneer de reclamatie terecht blijkt te zijn, wordt er in overleg naar een oplossing gezocht.

Mijn gegevens & service

Je kunt je wachtwoord herstellen door je e-mailadres in te vullen. Binnen enkele minuten ontvang je van ons een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.

Nieuwe bedrijfsnaam of gewijzigd adres? Persoonlijke gegevens zoals het afleveradres zijn eenvoudig te wijzigen in je persoonlijke account.

Ook deze zijn eenvoudig te vinden zodra je bent ingelogd in je account.